SISUTURUNDUS

Müügi- ja turundusmaailm on teinud suure kannapöörde ning sisuturundus on vallutanud nn tavareklaamid. Hoogsa võidukäigu põhjus on lihtne – külmad müügikõned, müügikirjad e-postile või muud varem toiminud meetodid enam ei tööta. Nii lihtne see ongi. 

Miks enam ei tööta, kui varem töötas? 

Sest inimeste vajadused, soovid ja ootused on muutunud. Siiani näeme sageli, et nn tavareklaam ehk raadio-, televisiooni- või printreklaamis keskendutakse eelkõige mingi toote või teenuse müümisele, kuid sisuturundus keskendub kliendile. Ja see on midagi, mida klient ootab. 

Inimesel on tihtipeale ükskõik, kui uus on teie toode, milliste parameetrite järgi on tehnoloogia või kui suur on meeskonna kogemus. Temal on teised huvid – kas ta saab teie toote-teenuse abil oma elu kuidagi paremaks muuta ja sellele kindel olla? 

 Miks on sisuloome nii oluline? 

  • Usaldusväärsuse loomine – blogiartiklid keskenduvad kliendi reaalsetele vajadustele ja sealt tekib usaldus. 
  • Tänulikkuse efekt – psühholoogiliselt on tõestatud, et kui teha kellelegi teene, siis tahab teine teenet vastu teha. Andes ettevõttena läbi sisuturunduse oma kliendile sisu, mis on hariv ja väärtust loov, on temal suurem soov ka osta. 
  • Veebikülastatavuse kasv – pidevalt uuenev (SEO põhimõtetel loodud) sisu kodulehel meeldib ka otsingumootoritele. Bännerreklaamid ei ole enam ammu nii tõhusad kui hea sisu, mis meelitab kodulehele näiteks läbi otsingumootori. 

Mitte aga iga tekst ega sisu tööta eesmärgipäraselt.  

Selleks, et sisuturundus tooks suurenenud külastatavust, müüginumbrite tõusu, rohkem päringuid ja laialdasemat tuntust, peab sisu vastama konkreetsetele nõudmistele. Lühidalt öeldes on