SISUTURUNDUS
Müügi- ja turundusmaailm on teinud suure kannapöörde ning sisuturundus on vallutanud nn tavareklaamid. Hoogsa võidukäigu põhjus on lihtne – külmad müügikõned, müügikirjad e-postile või muud varem toiminud meetodid enam ei tööta. Nii lihtne see ongi.
Miks enam ei tööta, kui varem töötas?
Sest inimeste vajadused, soovid ja ootused on muutunud. Siiani näeme sageli, et nn tavareklaam ehk raadio-, televisiooni- või printreklaamis keskendutakse eelkõige mingi toote või teenuse müümisele, kuid sisuturundus keskendub kliendile. Ja see on midagi, mida klient ootab.
Inimesel on tihtipeale ükskõik, kui uus on teie toode, milliste parameetrite järgi on tehnoloogia või kui suur on meeskonna kogemus. Temal on teised huvid – kas ta saab teie toote-teenuse abil oma elu kuidagi paremaks muuta ja sellele kindel olla?
Miks on sisuloome nii oluline?
- Usaldusväärsuse loomine – blogiartiklid keskenduvad kliendi reaalsetele vajadustele ja sealt tekib usaldus.
- Tänulikkuse efekt – psühholoogiliselt on tõestatud, et kui teha kellelegi teene, siis tahab teine teenet vastu teha. Andes ettevõttena läbi sisuturunduse oma kliendile sisu, mis on hariv ja väärtust loov, on temal suurem soov ka osta.
- Veebikülastatavuse kasv – pidevalt uuenev (SEO põhimõtetel loodud) sisu kodulehel meeldib ka otsingumootoritele. Bännerreklaamid ei ole enam ammu nii tõhusad kui hea sisu, mis meelitab kodulehele näiteks läbi otsingumootori.
Mitte aga iga tekst ega sisu tööta eesmärgipäraselt.
Selleks, et sisuturundus tooks suurenenud külastatavust, müüginumbrite tõusu, rohkem päringuid ja laialdasemat tuntust, peab sisu vastama konkreetsetele nõudmistele. Lühidalt öeldes on töötav sisu huvitav, sorav ja kasulik.
Sisu peab olema hoolikalt läbimõeldud, osa suuremast digiturunduse strateegiast, olema sisult tõene ja kliendile väärtuslik, andma talle uusi teadmisi, kogemusi või mõtteainet ning hästi kokku kirjutatud.
Teisisõnu – selle asemel, et öelda kliendile “Osta uued tossud” kirjuta parem hea artikkel sellest, “kuidas häid jooksujalanõusid valida ja milliseid vigu inimesed peamiselt teavad”. Andes kliendile väärtuslikku nõu, tekib neil endal soov sinult osta. See ongi turunduse kõrgem pilotaaž.
Millistes kanalites saab sisuturundust kasutada?
- blogipostitused/uudised kodulehel
- uudiskirjad e-posti teel
- sotsiaalmeedia postitused
- artiklid meedias
Sisuartikli loomise kõrval on ka selle avaldamise ja levitamise oskus tähtis.
Täna kasutame peamiselt ostetud pindu või kanaleid sisuartiklite levitamiseks, aga vahel õnnestub väga häid artikleid meediasse sisse saada ka tasuta. Meil on sisuloomise ja kirjutamise töökogemust enam kui kümme aastat. Tänu sellele on meil rohkelt teadmisi, tutvusi ja know-how’d nüanssidest ja nippidest, mis töötab ja mis mitte.
Võta meiega ühendust, kohtume ja leiame koostööks sobiva vormi!
SISUTURUNDUS
Müügi- ja turundusmaailm on teinud suure kannapöörde ning sisuturundus on vallutanud nn tavareklaamid. Hoogsa võidukäigu põhjus on lihtne – külmad müügikõned, müügikirjad e-postile või muud varem toiminud meetodid enam ei tööta. Nii lihtne see ongi.
Miks enam ei tööta, kui varem töötas?
Sest inimeste vajadused, soovid ja ootused on muutunud. Siiani näeme sageli, et nn tavareklaam ehk raadio-, televisiooni- või printreklaamis keskendutakse eelkõige mingi toote või teenuse müümisele, kuid sisuturundus keskendub kliendile. Ja see on midagi, mida klient ootab.
Inimesel on tihtipeale ükskõik, kui uus on teie toode, milliste parameetrite järgi on tehnoloogia või kui suur on meeskonna kogemus. Temal on teised huvid – kas ta saab teie toote-teenuse abil oma elu kuidagi paremaks muuta ja sellele kindel olla?
Miks on sisuloome nii oluline?
- Usaldusväärsuse loomine – blogiartiklid keskenduvad kliendi reaalsetele vajadustele ja sealt tekib usaldus.
- Tänulikkuse efekt – psühholoogiliselt on tõestatud, et kui teha kellelegi teene, siis tahab teine teenet vastu teha. Andes ettevõttena läbi sisuturunduse oma kliendile sisu, mis on hariv ja väärtust loov, on temal suurem soov ka osta.
- Veebikülastatavuse kasv – pidevalt uuenev (SEO põhimõtetel loodud) sisu kodulehel meeldib ka otsingumootoritele. Bännerreklaamid ei ole enam ammu nii tõhusad kui hea sisu, mis meelitab kodulehele näiteks läbi otsingumootori.
Mitte aga iga tekst ega sisu tööta eesmärgipäraselt.
Selleks, et sisuturundus tooks suurenenud külastatavust, müüginumbrite tõusu, rohkem päringuid ja laialdasemat tuntust, peab sisu vastama konkreetsetele nõudmistele. Lühidalt öeldes on töötav sisu huvitav, sorav ja kasulik.
Sisu peab olema hoolikalt läbimõeldud, osa suuremast digiturunduse strateegiast, olema sisult tõene ja kliendile väärtuslik, andma talle uusi teadmisi, kogemusi või mõtteainet ning hästi kokku kirjutatud.
Teisisõnu – selle asemel, et öelda kliendile “Osta uued tossud” kirjuta parem hea artikkel sellest, “kuidas häid jooksujalanõusid valida ja milliseid vigu inimesed peamiselt teavad”. Andes kliendile väärtuslikku nõu, tekib neil endal soov sinult osta. See ongi turunduse kõrgem pilotaaž.
Millistes kanalites saab sisuturundust kasutada?
- blogipostitused/uudised kodulehel
- uudiskirjad e-posti teel
- sotsiaalmeedia postitused
- artiklid meedias
Sisuartikli loomise kõrval on ka selle avaldamise ja levitamise oskus tähtis.
Täna kasutame peamiselt ostetud pindu või kanaleid sisuartiklite levitamiseks, aga vahel õnnestub väga häid artikleid meediasse sisse saada ka tasuta. Meil on sisuloomise ja kirjutamise töökogemust enam kui kümme aastat. Tänu sellele on meil rohkelt teadmisi, tutvusi ja know-how’d nüanssidest ja nippidest, mis töötab ja mis mitte.
Võta meiega ühendust, kohtume ja leiame koostööks sobiva vormi!
SISUTURUNDUS
Müügi- ja turundusmaailm on teinud suure kannapöörde ning sisuturundus on vallutanud nn tavareklaamid. Hoogsa võidukäigu põhjus on lihtne – külmad müügikõned, müügikirjad e-postile või muud varem toiminud meetodid enam ei tööta. Nii lihtne see ongi.
Miks enam ei tööta, kui varem töötas?
Sest inimeste vajadused, soovid ja ootused on muutunud. Siiani näeme sageli, et nn tavareklaam ehk raadio-, televisiooni- või printreklaamis keskendutakse eelkõige mingi toote või teenuse müümisele, kuid sisuturundus keskendub kliendile. Ja see on midagi, mida klient ootab.
Inimesel on tihtipeale ükskõik, kui uus on teie toode, milliste parameetrite järgi on tehnoloogia või kui suur on meeskonna kogemus. Temal on teised huvid – kas ta saab teie toote-teenuse abil oma elu kuidagi paremaks muuta ja sellele kindel olla?
Miks on sisuloome nii oluline?
- Usaldusväärsuse loomine – blogiartiklid keskenduvad kliendi reaalsetele vajadustele ja sealt tekib usaldus.
- Tänulikkuse efekt – psühholoogiliselt on tõestatud, et kui teha kellelegi teene, siis tahab teine teenet vastu teha. Andes ettevõttena läbi sisuturunduse oma kliendile sisu, mis on hariv ja väärtust loov, on temal suurem soov ka osta.
- Veebikülastatavuse kasv – pidevalt uuenev (SEO põhimõtetel loodud) sisu kodulehel meeldib ka otsingumootoritele. Bännerreklaamid ei ole enam ammu nii tõhusad kui hea sisu, mis meelitab kodulehele näiteks läbi otsingumootori.
Mitte aga iga tekst ega sisu tööta eesmärgipäraselt.
Selleks, et sisuturundus tooks suurenenud külastatavust, müüginumbrite tõusu, rohkem päringuid ja laialdasemat tuntust, peab sisu vastama konkreetsetele nõudmistele. Lühidalt öeldes on töötav sisu huvitav, sorav ja kasulik.
Sisu peab olema hoolikalt läbimõeldud, osa suuremast digiturunduse strateegiast, olema sisult tõene ja kliendile väärtuslik, andma talle uusi teadmisi, kogemusi või mõtteainet ning hästi kokku kirjutatud.
Teisisõnu – selle asemel, et öelda kliendile “Osta uued tossud” kirjuta parem hea artikkel sellest, “kuidas häid jooksujalanõusid valida ja milliseid vigu inimesed peamiselt teavad”. Andes kliendile väärtuslikku nõu, tekib neil endal soov sinult osta. See ongi turunduse kõrgem pilotaaž.
Millistes kanalites saab sisuturundust kasutada?
- blogipostitused/uudised kodulehel
- uudiskirjad e-posti teel
- sotsiaalmeedia postitused
- artiklid meedias
Sisuartikli loomise kõrval on ka selle avaldamise ja levitamise oskus tähtis.
Täna kasutame peamiselt ostetud pindu või kanaleid sisuartiklite levitamiseks, aga vahel õnnestub väga häid artikleid meediasse sisse saada ka tasuta. Meil on sisuloomise ja kirjutamise töökogemust enam kui kümme aastat. Tänu sellele on meil rohkelt teadmisi, tutvusi ja know-how’d nüanssidest ja nippidest, mis töötab ja mis mitte.
Võta meiega ühendust, kohtume ja leiame koostööks sobiva vormi!