ANALÜÜTIKA JA MONITOORING 

Numbrid on põnevad! Numbrid annavad nii palju informatsiooni, tuleb vaid osata neid õigesti analüüsida, neist järeldusi teha ja neile nn käitumine taha panna. Google Analytics on kättesaadav kõikidele ehk numbrid ei ole eduka turunduse võtmesõna. Oluline koht on analüüsil ja numbrite taha nägemisel, sest just erinevad numbrid näitavad inimeste käitumisharjumusi, reageeringuid ja tulemusi. 

Mõõdame ja analüüsime igapäevaselt oma klientide turunduskanaleid ja kodulehti, teeme reaalajas muudatusi ning raporteerime põhjalikult, andes toimuvast kliendile lihtsalt ja ülevaatlikult teada. 

  • Turunduskanalite mõõtmine
  • Numbrite analüüsimine
  • Põhjalik raporteerimine

Kust tulevad kliendid ja mismoodi nad käituvad? 

Numbrid annavad meile aimu, kust tulevad inimesed kodulehele, millised reklaamid töötavad, millised kanalid on tulemuslikumad ja mismoodi erineb inimeste ostukäitumine mitmetest faktoritest mõjutatult. Ühelt poolt vaatame, kuidas inimesed käituvad kodulehel, kuid esmalt mõõdame ja analüüsime reklaamide toimivust.  

Paneme kokku erinevad statistikad (otsireklaamid, Facebooki reklaamid jne), leiame seosed ja käitumiste võimalikud põhjused ning reageerime reaalajas, et suurendada kliendi seatud eesmärki, olgu selleks siis päringute arv, müüginumbrid või midagi muud. 

Tervikanalüüs annab hea ülevaate toimunust 

Kokkuvõttes tekib meie tööst tervikanalüüs ehk aruanne, mis võib olla nii kampaania- kui ka projektipõhine. Aruandes on inimkeeli lahti seletatud toimunud tegevused, käitumismudelid ja tulemused – mis kampaaniad töötasid, mis mitte ja millised on edasised ettepanekud. Aruandeid saame esitada täpselt sellises intervallis nagu klient soovib – kord nädalas, kuus või kvartalis. 

Teenuse kvaliteedi määrab kogemus! 

Analüütika ja monitooring on teenused, mida pakuvad paljud ettevõtted. Numbrid on justkui kättesaadavad kõigile, aga kogemustepagas näitab ära selle, millise tasemega osatakse numbritele juttu taha panna ehk numbritest kaugemale näha. Seda ei saa õppida, lugeda või videost omandada. Analüüsioskus tuleb ainult kogemuse ja ajaga. 

Meedianeti meeskonnal on analüütikas ja monitooringus pea 10-aastane kogemus, rohkelt erineva valdkonna kliente ning põhjalikud läbiproovitud tegevused erinevate kanalite ja eesmärkide lõikes! 

Võta meiega ühendust, kohtume ja leiame koostööks sobiva vormi! 

ANALÜÜTIKA JA MONITOORING 

Numbrid on põnevad! Numbrid annavad nii palju informatsiooni, tuleb vaid osata neid õigesti analüüsida, neist järeldusi teha ja neile nn käitumine taha panna. Google Analytics on kättesaadav kõikidele ehk numbrid ei ole eduka turunduse võtmesõna. Oluline koht on analüüsil ja numbrite taha nägemisel, sest just erinevad numbrid näitavad inimeste käitumisharjumusi, reageeringuid ja tulemusi. 

Mõõdame ja analüüsime igapäevaselt oma klientide turunduskanaleid ja kodulehti, teeme reaalajas muudatusi ning raporteerime põhjalikult, andes toimuvast kliendile lihtsalt ja ülevaatlikult teada. 

  • Turunduskanalite mõõtmine
  • Numbrite analüüsimine
  • Põhjalik raporteerimine

Kust tulevad kliendid ja mismoodi nad käituvad? 

Numbrid annavad meile aimu, kust tulevad inimesed kodulehele, millised reklaamid töötavad, millised kanalid on tulemuslikumad ja mismoodi erineb inimeste ostukäitumine mitmetest faktoritest mõjutatult. Ühelt poolt vaatame, kuidas inimesed käituvad kodulehel, kuid esmalt mõõdame ja analüüsime reklaamide toimivust.  

Paneme kokku erinevad statistikad (otsireklaamid, Facebooki reklaamid jne), leiame seosed ja käitumiste võimalikud põhjused ning reageerime reaalajas, et suurendada kliendi seatud eesmärki, olgu selleks siis päringute arv, müüginumbrid või midagi muud. 

Tervikanalüüs annab hea ülevaate toimunust 

Kokkuvõttes tekib meie tööst tervikanalüüs ehk aruanne, mis võib olla nii kampaania- kui ka projektipõhine. Aruandes on inimkeeli lahti seletatud toimunud tegevused, käitumismudelid ja tulemused – mis kampaaniad töötasid, mis mitte ja millised on edasised ettepanekud. Aruandeid saame esitada täpselt sellises intervallis nagu klient soovib – kord nädalas, kuus või kvartalis. 

Teenuse kvaliteedi määrab kogemus! 

Analüütika ja monitooring on teenused, mida pakuvad paljud ettevõtted. Numbrid on justkui kättesaadavad kõigile, aga kogemustepagas näitab ära selle, millise tasemega osatakse numbritele juttu taha panna ehk numbritest kaugemale näha. Seda ei saa õppida, lugeda või videost omandada. Analüüsioskus tuleb ainult kogemuse ja ajaga. 

Meedianeti meeskonnal on analüütikas ja monitooringus pea 10-aastane kogemus, rohkelt erineva valdkonna kliente ning põhjalikud läbiproovitud tegevused erinevate kanalite ja eesmärkide lõikes! 

Võta meiega ühendust, kohtume ja leiame koostööks sobiva vormi! 

ANALÜÜTIKA JA MONITOORING 

Numbrid on põnevad! Numbrid annavad nii palju informatsiooni, tuleb vaid osata neid õigesti analüüsida, neist järeldusi teha ja neile nn käitumine taha panna. Google Analytics on kättesaadav kõikidele ehk numbrid ei ole eduka turunduse võtmesõna. Oluline koht on analüüsil ja numbrite taha nägemisel, sest just erinevad numbrid näitavad inimeste käitumisharjumusi, reageeringuid ja tulemusi. 

Mõõdame ja analüüsime igapäevaselt oma klientide turunduskanaleid ja kodulehti, teeme reaalajas muudatusi ning raporteerime põhjalikult, andes toimuvast kliendile lihtsalt ja ülevaatlikult teada. 

  • Turunduskanalite mõõtmine
  • Numbrite analüüsimine
  • Põhjalik raporteerimine

Kust tulevad kliendid ja mismoodi nad käituvad? 

Numbrid annavad meile aimu, kust tulevad inimesed kodulehele, millised reklaamid töötavad, millised kanalid on tulemuslikumad ja mismoodi erineb inimeste ostukäitumine mitmetest faktoritest mõjutatult. Ühelt poolt vaatame, kuidas inimesed käituvad kodulehel, kuid esmalt mõõdame ja analüüsime reklaamide toimivust.  

Paneme kokku erinevad statistikad (otsireklaamid, Facebooki reklaamid jne), leiame seosed ja käitumiste võimalikud põhjused ning reageerime reaalajas, et suurendada kliendi seatud eesmärki, olgu selleks siis päringute arv, müüginumbrid või midagi muud. 

Tervikanalüüs annab hea ülevaate toimunust 

Kokkuvõttes tekib meie tööst tervikanalüüs ehk aruanne, mis võib olla nii kampaania- kui ka projektipõhine. Aruandes on inimkeeli lahti seletatud toimunud tegevused, käitumismudelid ja tulemused – mis kampaaniad töötasid, mis mitte ja millised on edasised ettepanekud. Aruandeid saame esitada täpselt sellises intervallis nagu klient soovib – kord nädalas, kuus või kvartalis. 

Teenuse kvaliteedi määrab kogemus! 

Analüütika ja monitooring on teenused, mida pakuvad paljud ettevõtted. Numbrid on justkui kättesaadavad kõigile, aga kogemustepagas näitab ära selle, millise tasemega osatakse numbritele juttu taha panna ehk numbritest kaugemale näha. Seda ei saa õppida, lugeda või videost omandada. Analüüsioskus tuleb ainult kogemuse ja ajaga. 

Meedianeti meeskonnal on analüütikas ja monitooringus pea 10-aastane kogemus, rohkelt erineva valdkonna kliente ning põhjalikud läbiproovitud tegevused erinevate kanalite ja eesmärkide lõikes! 

Võta meiega ühendust, kohtume ja leiame koostööks sobiva vormi! 

Teenused

Kodulehed ja e-poed

Kodulehed ja e-poed

Kodulehed ja e-poed just, sellised nagu Sinu ettevõte vajab

Digiturunduse strateegia

Digiturunduse strateegia

digimeedia strateegiline planeerimine ning teostus vastavalt teie äri eesmärkidele

Sotsiaalmeedia haldus

Sotsiaalmeedia haldus

Sotsiaalmeedia kontodest on saanud firma virtuaalne visiitkaart – seda ei tohi eirata