DIGITURUNDUSE STRATEEGIA
Digiturunduse strateegia on terviklahendus, mis koosneb erinevatest teenustest. Internetis on rohkelt materjali selle kohta, mida üks korralik digiturunduse strateegia sisaldama peaks, kuid kõige olulisem komponent on kogemus. Seda ei saa õppida, vaid ainult aja ja reaalse tööga omandada. Seega tasub digiturunduse strateegiat tellida agentuurilt, kellel on pikk ja suur kogemustepagas ning mitmekülgne lähenemine.
Digiturunduse strateegia sõltub kliendi vajadustest ja püstitatud eesmärkidest. Strateegiliselt on suur erinevus, kas tegemist on ühekordse projektiga mõne probleemi lahendamiseks või aastapõhise tervikplaaniga.
Miks peaks tellima digiturunduse strateegia?
- Terviklahendus toob paremad müügitulemused – turundus ja müük on alati kompleksed tegevused, mis peavad teineteist toetama ja täiendama. Kanaleid on aga rohkelt ja strateegiline lähenemine annab võimaluse asjad korralikult läbi mõelda.
- Oluline ajaline kokkuhoid – digiturunduse strateegia annab olulise ajalise kokkuhoiu, sest agentuuriga koos läbimõeldud tegevusplaan on konkreetne. Lisaks saab agentuur suure osa tööst ise ära teha, andes turundusjuhile veelgi suurema ajalise võidu.
- Märkimisväärne rahaline kokkuhoid – näeme klientide pealt sageli, kui kergesti soovitakse soodsate reklaamipakkumistega kaasa minna. Emotsiooniostud, ühekordsed kampaaniad ja läbimõtlemata tegevus läheb kokkuvõttes tavaliselt kallimaks kui strateegiline lähenemine.
- Vähem stressi ja viimasel hetkel tegutsemist – kui plaan on ees, siis ei ole teadmatusest tulenevat stressi ega viimasel hetkel rabelemist. Asju saab planeerida ja ette valmistada, läbi mõelda ja hiljem ka analüüsida.
Digiturunduse strateegia hõlmab kliendi vajaduste kaardistamisest, eesmärkide paika panemisest, turunduseelarve koostamisest ja reaalajas optimeerimisest ning analüüsimisest.
Millest koosneb digiturunduse strateegia?
- Koduleht ja e-pood
- SEO ehk kodulehe optimeerimine
- Google Adwords
- E-maili turundus
- Sotsiaalmeedia
- Sisuturundus
Meedianet ei ole Eesti suurim meediaagentuur. Meil ei ole ambitsiooni selleks saadagi, sest tahame oma klientidega hästi tihedalt koostööd teha, nende äridesse süveneda ja aru saada nende tegelikest vajadustest. Oleme kogenud, et ainult nii saab tööd maksimaalselt efektiivselt teostada ja planeerida.
Meil on finants, turismi ja tervise valdkonnas suurepäraseid kogemusi ning oleme nende turuolukordade analüüsis võimekad. Oleme loomulikult avatud ka teistele valdkondadele.
Tegeleme peaasjalikult digimeediaga, kuid teeme hea meelega koostööd ka traditsiooniliste agentuuridega, kus tööjaotuses jääb meie vastutada online’ja digi pool.
Võta meiega ühendust, kohtume ja leiame koostööks sobiva vormi!
DIGITURUNDUSE STRATEEGIA
Digiturunduse strateegia on terviklahendus, mis koosneb erinevatest teenustest. Internetis on rohkelt materjali selle kohta, mida üks korralik digiturunduse strateegia sisaldama peaks, kuid kõige olulisem komponent on kogemus. Seda ei saa õppida, vaid ainult aja ja reaalse tööga omandada. Seega tasub digiturunduse strateegiat tellida agentuurilt, kellel on pikk ja suur kogemustepagas ning mitmekülgne lähenemine.
Digiturunduse strateegia sõltub kliendi vajadustest ja püstitatud eesmärkidest. Strateegiliselt on suur erinevus, kas tegemist on ühekordse projektiga mõne probleemi lahendamiseks või aastapõhise tervikplaaniga.
Miks peaks tellima digiturunduse strateegia?
- Terviklahendus toob paremad müügitulemused – turundus ja müük on alati kompleksed tegevused, mis peavad teineteist toetama ja täiendama. Kanaleid on aga rohkelt ja strateegiline lähenemine annab võimaluse asjad korralikult läbi mõelda.
- Oluline ajaline kokkuhoid – digiturunduse strateegia annab olulise ajalise kokkuhoiu, sest agentuuriga koos läbimõeldud tegevusplaan on konkreetne. Lisaks saab agentuur suure osa tööst ise ära teha, andes turundusjuhile veelgi suurema ajalise võidu.
- Märkimisväärne rahaline kokkuhoid – näeme klientide pealt sageli, kui kergesti soovitakse soodsate reklaamipakkumistega kaasa minna. Emotsiooniostud, ühekordsed kampaaniad ja läbimõtlemata tegevus läheb kokkuvõttes tavaliselt kallimaks kui strateegiline lähenemine.
- Vähem stressi ja viimasel hetkel tegutsemist – kui plaan on ees, siis ei ole teadmatusest tulenevat stressi ega viimasel hetkel rabelemist. Asju saab planeerida ja ette valmistada, läbi mõelda ja hiljem ka analüüsida.
Digiturunduse strateegia hõlmab kliendi vajaduste kaardistamisest, eesmärkide paika panemisest, turunduseelarve koostamisest ja reaalajas optimeerimisest ning analüüsimisest.
Millest koosneb digiturunduse strateegia?
- Koduleht ja e-pood
- SEO ehk kodulehe optimeerimine
- Google Adwords
- E-maili turundus
- Sotsiaalmeedia
- Sisuturundus
Meedianet ei ole Eesti suurim meediaagentuur. Meil ei ole ambitsiooni selleks saadagi, sest tahame oma klientidega hästi tihedalt koostööd teha, nende äridesse süveneda ja aru saada nende tegelikest vajadustest. Oleme kogenud, et ainult nii saab tööd maksimaalselt efektiivselt teostada ja planeerida.
Meil on finants, turismi ja tervise valdkonnas suurepäraseid kogemusi ning oleme nende turuolukordade analüüsis võimekad. Oleme loomulikult avatud ka teistele valdkondadele.
Tegeleme peaasjalikult digimeediaga, kuid teeme hea meelega koostööd ka traditsiooniliste agentuuridega, kus tööjaotuses jääb meie vastutada online’ja digi pool.
Võta meiega ühendust, kohtume ja leiame koostööks sobiva vormi!
DIGITURUNDUSE STRATEEGIA
Digiturunduse strateegia on terviklahendus, mis koosneb erinevatest teenustest. Internetis on rohkelt materjali selle kohta, mida üks korralik digiturunduse strateegia sisaldama peaks, kuid kõige olulisem komponent on kogemus. Seda ei saa õppida, vaid ainult aja ja reaalse tööga omandada. Seega tasub digiturunduse strateegiat tellida agentuurilt, kellel on pikk ja suur kogemustepagas ning mitmekülgne lähenemine.
Digiturunduse strateegia sõltub kliendi vajadustest ja püstitatud eesmärkidest. Strateegiliselt on suur erinevus, kas tegemist on ühekordse projektiga mõne probleemi lahendamiseks või aastapõhise tervikplaaniga.
Miks peaks tellima digiturunduse strateegia?
- Terviklahendus toob paremad müügitulemused – turundus ja müük on alati kompleksed tegevused, mis peavad teineteist toetama ja täiendama. Kanaleid on aga rohkelt ja strateegiline lähenemine annab võimaluse asjad korralikult läbi mõelda.
- Oluline ajaline kokkuhoid – digiturunduse strateegia annab olulise ajalise kokkuhoiu, sest agentuuriga koos läbimõeldud tegevusplaan on konkreetne. Lisaks saab agentuur suure osa tööst ise ära teha, andes turundusjuhile veelgi suurema ajalise võidu.
- Märkimisväärne rahaline kokkuhoid – näeme klientide pealt sageli, kui kergesti soovitakse soodsate reklaamipakkumistega kaasa minna. Emotsiooniostud, ühekordsed kampaaniad ja läbimõtlemata tegevus läheb kokkuvõttes tavaliselt kallimaks kui strateegiline lähenemine.
- Vähem stressi ja viimasel hetkel tegutsemist – kui plaan on ees, siis ei ole teadmatusest tulenevat stressi ega viimasel hetkel rabelemist. Asju saab planeerida ja ette valmistada, läbi mõelda ja hiljem ka analüüsida.
Digiturunduse strateegia hõlmab kliendi vajaduste kaardistamisest, eesmärkide paika panemisest, turunduseelarve koostamisest ja reaalajas optimeerimisest ning analüüsimisest.
Millest koosneb digiturunduse strateegia?
- Koduleht ja e-pood
- SEO ehk kodulehe optimeerimine
- Google Adwords
- E-maili turundus
- Sotsiaalmeedia
- Sisuturundus
Meedianet ei ole Eesti suurim meediaagentuur. Meil ei ole ambitsiooni selleks saadagi, sest tahame oma klientidega hästi tihedalt koostööd teha, nende äridesse süveneda ja aru saada nende tegelikest vajadustest. Oleme kogenud, et ainult nii saab tööd maksimaalselt efektiivselt teostada ja planeerida.
Meil on finants, turismi ja tervise valdkonnas suurepäraseid kogemusi ning oleme nende turuolukordade analüüsis võimekad. Oleme loomulikult avatud ka teistele valdkondadele.
Tegeleme peaasjalikult digimeediaga, kuid teeme hea meelega koostööd ka traditsiooniliste agentuuridega, kus tööjaotuses jääb meie vastutada online’ja digi pool.
Võta meiega ühendust, kohtume ja leiame koostööks sobiva vormi!