BING, YANDEX, GOOGLE REKLAAM 

Kiireim võimalus saada internetis otsingureklaamis nähtavust on osta märksõnapõhist reklaami. See töötab lihtsalt ja loogiliselt  ostetakse teatud märksõnu, mida otsingumootorisse sisestades teie koduleht esimeste hulgas nähtavale tuleb. 

Otsingumootorite märksõnapõhine reklaami põhimõtteks on klikk. Kui inimene klikib, siis selle eest tuleb märksõna ostjal maksta. Selleks, et reklaami kuluefektiivselt teha, on vaja kogemust. Palju kogemust ning eriti just valdkonnapõhist kogemust. Märksõnu on ju tohutult ning igas märksõnas omad nüansid, mida teada ja millega arvestada.  

Otsimootorite reklaam: 

  • ostad märksõnu 
  • maksad, kui inimene sinu lingile klikib 
  • kuluefektiivsus tuleb kogemusega 

Optimeerimine on põnev “mäng” ja seda peavad tegema oma ala tõelised fanatid. Meie tiimis on spetsialist, kes on sooritanud Google reklaami professionaali eksami ja omab kehtivat rahvusvaheliselt tunnustatud sertifikaati! 

Orgaaniliste tulemuste tõstmine ehk otsimootoris oma veebilehe nähtavaks saamine ilma maksmata on tegelikult isegi väärtuslikum kui ostetud reklaam. See saab juhtuda siis, kui kodulehelt tulevad välja olulised märksõnad, mida kliendid otsivad. Sageli see nii aga pole, sest koduleht on näiteks liiga uus, pole üldse või kehvasti optimeeritud. 

Orgaanilised tulemused: 

  • veeb jõuab otsimootoris kõrgele positsioonile raha maksmata 
  • sõltub otseselt kodulehe tekstilisest sisust